Ogłoszenia z roku 2020
5 czerwca 2020 r. na mityngu warsztatowym podjęliśmy decyzję o tym, że osoby z naszego zespołu pozostające w kwarantannie będą mogły uczestniczyć z nami na mityngu piątkowym w salce zdalnie o ile tylko pozwolą na to środki techniczne.
W tym roku odbyły się następujące mityngi:
Grupa Piątek:
- 3 I - Wprowadzenie do programu 12 kroków - koncept ja fałszywego, poczucie straty i opuszczenia, zasady "nie mów, nie czuj, nie ufaj"
- 10 I - Wprowadzenie do programu 12 kroków - określenie własnego dna, dno i jego przejawy, pamięć ciała, trauma zapisana w ciele
- 17 I - Wprowadzenie do programu 12 Kroków - kontrola, duchowość programu 12k, przeszkody w pracy na programie
- 24 I - Wprowadzenie do programu 12 Kroków - przeszkody w pracy na programie, prawo do posiadania własnego oglądu sytuacji i historii, opłakiwanie strat, odpowiedzialność za dziś, iluzja leczenia bez bólu, iluzja zdrowienia w izolacji, w pojedynkę
- 31 I - Czytanie i dyskusja nad materiałami: model syndromu DDA, Opinia lekarska; syndrom PTSD u Dorosłych Dzieci, etapy zdrowienia na programie, problem kontroli, cierpliwość i wytrwałość
- 7 II - Czytanie i dyskusja nad Rozdziałem 6 i 10 - dokumenty tożsamości; program DDA i jego zasady działania, wyjście z izolacji, przeżywanie uczuć, dorastanie pod swoją własną opieką
- 14 II - Czytanie i dyskusja nad Rozdziałem 6 i 10 - dokumenty tożsamości; wewnętrzna jedność przez separację; separacja, rezultaty opuszczenia, negatywny obraz samego siebie, dopasowane się do dysfunkcyjnej rodziny, niezdecydowanie, tłumienie uczuć by przetrwać, wyuczone skrzywione myślenie, maltretowanie siebie, niewiara w miłość, bezsilność i wyobcowanie, nieczułe "ja", nieposłuszeństwo i sprzeciw wobec autorytetów, odpowiedzialność za siebie, odnalezienie Dziecka Wewnętrznego, trzeźwość emocjonalna i wolność
- 21 II - Czytanie i dyskusja nad Rozdziałem 6 i 10 - służba w DDA i jej cel, budowanie zaufania dla samego siebie
- 28 II - Czytanie i dyskusja nad Rozdziałem 6 i 10 - służba w DDA i jej cel; dzielenie się prawdą, wybaczenie samemu sobie, odzyskiwanie energii, rozwiązanie wewnętrznych konfliktów, troska o własne "ja"
- 6 III - Podsumowanie rozdziału 6 i 10 - Dokumenty tożsamości; rozpoczęcie pracy nad rozdziałem 8 - Rozwiązanie; koncept samowychowania
- 13 III - Rozdział 8 - Rozwiązanie; kochający rodzic, wewnętrzne dziecko - prawdziwe ja
- 20 III - Rozdział 8 - Rozwiązanie; narzedzia pracy z wewnętrznym dzieckiem, rozpoznanie krytycznego rodzica
- 27 III (Skype) - Rozdział 8 - Rozwiązanie; doświadczenia światowej wspólnoty DDA z kochającym rodzicem i wewnętrznym dzieckiem - Czym jest kochający rodzic, wewnętrzne dziecko? Jak wewnętrzne dziecko łączy się z Siłą Wyższą? Jak wiele masz wewnętrznych dzieci?
- 3 IV (Skype) - Rozdział 8 - Rozwiązanie; doświadczenia światowej wspólnoty DDA z kochającym rodzicem i wewnętrznym dzieckiem - Jak spotkałeś wewnętrzne dziecko? Co się wydarzyło gdy je spotkałeś? Jak wewnęrzne dziecko cię sabotuje? Jak można budować zaufanie u wewnętrznego dziecka? Budowanie poczucia wartości i docenianie wewnętrznego dziecka. Negocjowanie z wewnętrznym dzieckiem.
- 10 IV (Skype) - Zakończenie Rozdziału 8 - Rozwiązanie; doświadczenia światowej wspólnoty DDA z kochającym rodzicem i wewnętrznym dzieckiem - Celebrowanie wewnętrznego dziecka, Integrowane wewnętrznego dziecka z dorosłym, Stajemy się rodzicami samych siebie, Ćwiczenia rodziału 8. Pytania dotyczące Kochającego Rodzica, Pytania dotyczące Wewnętrznego Dziecka, Afirmacje.
- 17 IV (Skype) - Odbiór zdań z rodziału 8. Czytanie i dyskusja nad Rodziałem 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy.
- 24 IV (Skype) - Odbiór zadań z rodziału 8. Czytanie i dyskusja nad Rozdziałem 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy - Uwewnętrznienie obojga rodziców; czego uczymy się od rodziców?
- 1 V (Skype) - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad Rodziałem 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy. Typy wykorzystania i zaniedbania - Zaniedbania fizyczne
- 8 V (Skype) - Odbiór zadań rozdziału 8. Czytanie i dyskusja nad Rodziałem 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy. Słowne i emocjonalne formy znęcania się. Perfekcjonizm
- 15 V (Skype) - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad Rodziałem 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy. Kontrola. Myślenie "wszystko albo nic"
- 22 V (Skype) - Odbiór zadań. Zakończenie rozdziału 2 - Mnie się to nigdy nie przydarzy. Odnajdywanie swego domu. Afirmacje.
- 29 V (Skype) - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad rozdziałem 4 - Sięgnięcie dna.
- 5 VI (Skype) - Odbiór zadań. Zakończenie rodziału 4.
- 12 VI - Odbiór zadań. Rozpoczęcie czytania i dyskusji rodziału siódmego - "12 Kroków DDA część 1" - zaprzeczanie, role rodzinne, sięgnięcie dna.
- 19 VI - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad rodziałem siódmym - "12 Kroków DDA część 1" - Współuzależnienie, Bezsilność, a wyuczona bezradność, Wprowadzenie do genogramu rodzinnego.
- 26 VI - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad rodziałem siódmym - "12 Kroków DDA część 1" - Bezsilność a wyuczona bezradność. Wprowadzenie do genogramu rodzinnego.
- 3 VII - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad rodziałem siódmym - "12 Kroków DDA część 1" - Niezdolność kierowania swoim życiem. Badanie przekonań duchowych.
- 10 VII - Odbiór zadań. Czytanie i dyskusja nad rodziałem siódmym - "12 Kroków DDA część 1" - wady charakteru a cechy DDA, zadośćuczynienie, zakończenie.
- 17 VII - Odbiór zadań. Rozpoczęcie pracy nad Krokiem 1: czytanie i dyskusja nad świadectwami z BRB - "Wkońcu ktoś to spisał", "Moje ciało pamięta", "dar dwunastu kroków", "nie ma nic szlachetnego w bezsensownym wysiłku".
- 24 VII - Odbiór zadań. Krok I - czytanie świadectw z BRB, Podsumowanie kroku, oddzielenie od rodziny.
- 31 VII - Odbiór zadań. Krok I - sięgnięcie dna, bezsilność.
- 7 VIII - Odbiór zadań. Krok I - co to znaczy poddać się, kiedy potrzebna jest pomoc profesjonalna? Jak rozpoznać zaprzeczanie i wypieranie? syndrom sztokholmski, luki pamięciowe, ślepota na własny gniew, pytania do kroku pierwszego.
- 14 VIII - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - pytania o bezsilność.
- 21 VIII - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - pytania o bezsilność, czytanie tekstu Problem - 14 cech DDA.
- 28 VIII - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - pytania o bezsilność, czytanie tekstu Problem - 14 cech DDA.
- 4 IX - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - czytanie tekstu Problem - 14 cech DDA.
- 11 IX - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - czytanie tekstu Problem - 14 cech DDA.
- 18 IX - Odbiór zadań. Krok I - część ćwiczeniowa - zakończenie czytania tekstu Problem - 14 cech, dyskusja nad pytaniami z obszaru bezsilność
- 25 IX - Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, pisanie odpowiedzi do pytań z obszaru bezsilność
- 2 X - Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, pisanie odpowiedzi do pytań z obszaru niekierowanie
- 9 X - Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, pisanie odpowiedzi do pytań z obszaru niekierowanie
- 16 X - Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, pisanie odpowiedzi do pytań z obszaru "zaprzeczanie"
- 23 X - Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, pisanie odpowiedzi do pytań z obszaru "zaprzeczanie", "duchowe zasady", ćwiczenia 2a. etykiety rodzinne
- 30 X - (Skype) Krok I - część ćwiczeniowa - Odbiór przygotowanych zadań, ćwiczenie 2bcd; rodzinna legenda kontra rzeczywistość, rodzinne przesłania
- 7 XI - (Skype) Krok I - zamknięcie; odbiór przygotowanych zadań, ćwiczenie 1 - genogram rodzinny, afirmacje.
- 13 XI - (Skype) Odbiór zadań - Świętowanie zakończenia Igo kroku.
- 20 XI - (Skype) Odbiór zadań - Rozpoczęcie Kroku II - Podstawowe koncepty kroku II. Cechy Siły wyższej wg programu DDA. Czytanie i dyskusja nad materiałami wprowadzającymi do kroku z "Akuracika".
- 27 XI - (Skype) Odbiór zaległych zadań - Krok II - Co to znaczy wierzyć? Jak rozumiesz pojęcie siły wyższej?
- 4 XII - (Skype) Odbiór zaległych zadań - Krok II - Czytanie świadectw i dyskusja.
- 11 XII - (Skype) - Krok II - Czytanie świadectw i dyskusja. Czytanie i dyskusja nad tekstem zasadniczym; szaleństwo i wypaczone myślenie, zabawa w "Boga", współuzależnienie, pozycja "bezradnego Boga", wyuczona bezradność, dysfunkcyjne role rodzinne, roszczeniowe wyrażanie oczekiwań
- 18 XII - (Skype) Odbiór zadań - Krok II - Czytanie tekstu i dyskusja; izolowanie się, odmawianie zwrócenia się o pomoc, lęk przed byciem opuszczonym, zdrowe podejście do życia, o zdrowych granicach, zdrowe myślenie, zadawanie sobie krzywdy, wadliwe romantycze związki
- 25 XII - Mityng nie odbył się - przerwa świąteczna
Grupa Wtorek:
- 7 I - relacje z ludźmi
- 14 I - relacje z ludźmi
- 21 I - relacje z ludźmi
- 28 I - relacje z ludźmi
- 4 II - relacje z ludźmi
- 11 II - relacje z ludźmi
- 18 II - relacje z ludźmi (w kontekście cielesności)
- 26 II - relacje z ludźmi (w kontekście cielesności)
- 3 III - mityng nie odbył się z powodu braku frekwencji
- 10.III - relacje z ludźmi (w kontekście cielesności)
- 16.III - relacje z ludźmi (w kontekście cielesności) - mityng zamknięty
- 24.III - mityng nie odbył się z powodu braku frekwencji
- 31. III (Skype) - Odpuszczanie; Odpuszczanie rzeczy na które nie ma się wpływu, odpuszczanie sobie, komuś
- 7.IV (Skype) - Odpuszczanie przymusu wykonywania powinności, radzenie sobie z poczuciem winy, prawo przekory
- 14.IV (Skype) - zarządzanie czasem
- 21 IV (Skype) - kompulsje
- 28 IV (Skype) - rozładowywanie uczuć bez uciekania się do zachowań kompulsywnych
- 5 V (Skype) - Korzyści z pozostawania w roli ofiary
- 12 V (Skype) - Gniew
- 19 V (Skype) - Poczucie wartości
- 26 V (Skype) - Wybaczanie
- 3 VI (Skype) - Asertywność
- 9 VI - Asertywność w kontekście poczucia winy
- 16 VI - Niskie poczucie wartości
- 23 VI - poczucie niskiej wartości - kontynuacja
- 30 VI - motywacja
- 7 VII - Proszenie o pomoc
- 14 VII - Przyjmowanie pomocy.
- 21 VII - Przyjmowanie pomocy - kontynuacja.
- 28 VII - Cechy DDA - DDA zgaduje co jest normalne, mają trudności z przeprowadzaniem zamiarów od początku do końca, kłamią nawet wtedy, gdy mogłyby powiedzieć prawdę.
- 4 VIII - cechy DDA - DDA kłamią, gdy równie dobrze mogłyby powiedzieć prawdę.
- 11 VIII - Cechy DDA - Dorosłe Dzieci osądzają siebie bezlitośnie
- 18 VIII - Cechy DDA - Dorosłe Dzieci osądzają siebie bezlitośnie
- 25 VIII - Cecha DDA - Dorosłe Dzieci mają kłopoty z radością i z zabawą
- 1 IX - Dorosłe Dzieci traktują siebie bardzo poważnie
- 8 IX - Dorosłe Dzieci mają trudności z nawiązywaniem bliskich kontaktów
- 15 IX - Dorosłe Dzieci przesadnie reagują na zmiany, na które nie mają wpływu
- 22 IX - Dorosłe Dzieci bezustannie poszukują potwierdzenia i uznania
- 29 IX - Dorosłe Dzieci myślą, że różnią się od wszystkich innych
- 6 X - Dorosłe Dzieci myślą, że różnią się od wszystkich innych - kontynuacja
- 12 X - Dorosłe Dzieci myślą, że różnią się od wszystkich innych - kontynuacja
- 20 X - (Skype) Dorosłe dzieci są nadmiernie odpowiedzalne albo całkowicie nieodpowiedzialne
- 27 X - (Skype) Dorosłe dzieci są nadmiernie odpowiedzalne albo całkowicie nieodpowiedzialne - kontynuacja
- 3 XI - (Skype) Zarządzanie czasem
- 10 XI - (Skype) Zarządzanie czasem - kontynuacja
- 17 XI - (Skype) Zarządzanie czasem - kontynuacja
- 24 XI - (Skype) Lęk przed konfliktem
- 1 XII - (Skype) Pozostawanie w roli ofiary
- 8 XII - (Skype) Motywowanie się
- 15 XII - (Skype) - Dialog wewnętrzny. Szczerość wobec siebie.
- 22 XII - (Skype) - miłość w modelu Sternberga
- 29 XII - (Skype) - podsumowanie osiągnięć i pracy własnej w roku 2020