Ogłoszenia

Inwentury

10 stycznia 2023 r. odbyła się inwentura grupy „Wtorek”. Postanowiono co następuje:

  • Ustalono kwotę do przelania na Intergrupę w wysokości 90 zł.
  • Wybrano następujące służby: klucznika (Magda, Włodek), rzecznika (Magda, Włodek), witającego (Gosia), herbatkowego (Karolina), skarbnika (Karolina), mandatariusza (Karolina), obsługa strony internetowej i poczty (Maciek). Na służbę sprzątającego w danym miesiącu zgłasza się jedna osoba. W styczniu służbę pełni Tomasz
  • Będziemy czytać treść Programu 12 Kroków z Wielkiej Czerwonej Księgi w formule dany miesiąc = dany krok w ostatni wtorek każdego miesiąca
  • Dokonano oceny funkcjonowania grupy oraz prowadzących.

27 stycznia 2023 r. odbyła się inwentura grupy „Piątek”. Postanowiono co następuje:

  • Ustalono kwotę do przelania na Intergrupę w wysokości 70 zł.
  • Określono następujące służby: klucznika (Magda, Włodek, Tomek), skarbnika (Maciej)
  • Podtrzymaliśmy reguły poprzedniej grupy warsztatowej: w tym - zasada dopytywania i możliwości udzielania informacji zwrotnej.
  • Ustaliliśmy, że spotkanie będzie trwać dwie godziny od 18 do 20tej.

Wrzesień 2023 służbę obsługi strony www złożył Maciej oraz służbę mandatariusza, skarbnika, herbatkowego złożyła Karolina.

Październik 2023 służbę obsługi strony www podjął się Przemek.

W tym roku odbyły się następujące mityngi:

Grupa Wtorek:

  • 3 I - Kontynuacja omawiania higieny psychicznej.
  • 10 I - Inwentura grupy.
  • 17 I - Lęk.
  • 24 I - Tożsamość płciowa: co to znaczy być kobietą? Co to znaczy być mężczyzną?
  • 31 I - Krok I Programu 12 Kroków
  • 7 II - Rozpoznawanie oraz zauważanie własnych potrzeb i trudności z tym związane
  • 21 II - Randki
  • 28 II - Krok II Programu 12 Kroków
  • 7 III - Zarządzanie emocjami
  • 14 III - Inwentura związków
  • 21 III - Analizy typów relacji
  • 28 III - Krok III Programu 12 Kroków
  • 4 IV - Zarządzanie emocjami
  • 11 IV - Zarządzanie czasem
  • 17 IV - mityng się nie odbył
  • 25 IV - Utrzymywanie trzeźwości
  • 2 V - Majówka - mityngu nie było
  • 9 V - Bariery komunikacyjne w relacji
  • 16 V - Dorosłe Dziecko - jego wpływ na dorosłość
  • 23 V - Cecha 14 DDA czują się winne stając w oronie własnych potrzeb
  • 30 V - Krok V programu 12K
  • 6 VI - Cecha 1. ACA - Staliśmy się wyizolowani i pełni lęku wobec ludzi
  • 13 VI - Cecha 1. ACA - Staliśmy się wyizolowani i pełni lęku wobec ludzi - kontynuacja tematu
  • 20 VI - Cecha 1. ACA - Staliśmy się wyizolowani i pełni lęku wobec ludzi - kontynuacja tematu
  • 27 VI - Krok VI.
  • 4 VII - Role rodzinne - w tym Dziecko we mgle.
  • 11 VII - Intymność
  • 18 VII - Przewlekły stres w życiu dorosłym jako skutek wzrastania w rodzinie dysfunkcyjnej
  • 25 VII - mityng nie odbył się z braku kworum, rozmowy indywidualne
  • 1 VIII - rozmowy indywidualne
  • 8 VIII - spotkanie integracyjne
  • 15 VIII - Święto. Mityngu nie było.
  • 22 VIII - rozmowy indywidualne
  • 29 VIII - rozmowy indywiudalne
  • 5 IX - rozmowy indywidualne
  • 12 IX - rozmowy indywidualne
  • 19 IX - inwentura relacji romantycznych
  • 26 IX - inwentura relacji romantycznych - mechanizmy uwikłania
  • 3 X - Cechy DDA wg Cermak - Zdolność do przetrwania.
  • 10 X - Mityng się nie odbył.
  • 17 X - cechy DDA wg Cermak - Poczucie winy
  • 24 X - Rozmowy indywidualne - Trening autogenny relaksacyjny
  • 31 X - Mityngu nie było
  • 7 XI - Poczucie winy
  • 14 XI - Strach przed odrzuceniem
  • 21 XI - Mityng się nie odbył
  • 28 XI - Nadmierny samokrytycyzm
  • 5 XII - Mylenie miłości z litością
  • 12 XII - Zachowania kompulsywne
  • 19 XII - Życie w pozycji ofiary
  • 26 XII - Spotkania nie było

Grupa Piątek:

  • 27 I - Spotkanie organizacyjne (inwentura grupy) i wprowadzające w Program 12 Kroków: przyjęcie reguł pracy na grupie, wybór skarbnika (Maciej), określenie kwoty do przesłania na intergrupę, zapoznanie się z cechami i obowiązkami sposora, z powinnościami osoby sponsorowanej, zapoznanie się z narzędziami zdrowienia w Programie DDA.
  • 3 II - Czytanie i dyskusja nad materiałami wprowadzającymi: Wprowadzenie, Model syndromu DDA, lista cech.
  • 10 II - Wprowadzenie do listy cech, model syndromu DDA.
  • 17 II - Rozpoczęcie omawiania listy cech.
  • 24 II - Zakończenie listy cech.
  • 3 III - Omawianie osobistych doświadczeń z dzieciństwa na podstawie listy cech.
  • 17 III - Uwewnętrznianie rodziców - fizyczny ból, emocjonalne i słowne znęcanie się
  • 24 III - spotkanie nie odbyło się z braku kworum
  • 31 III - Uwewnętrznianie rodziców - perfekcjonizm
  • 7 IV - spotkanie nie odbyło się - przerwa świąteczna
  • 14 IV - Uwewnętrznianie rodzica - rozpoznawanie kontroli
  • 21 IV - Uwewnętrznianie rodzica - rozpoznawanie kontroli
  • 28 IV - Uwewnętrznianie rodzica - czarno-białe myślenie
  • 5 V - Rozpoznawanie głosu węwnętrznego rodzica. Przestrogi przed brakiem wysiłku, zatrzymaniem się w pół kroku, wchodzeniem w relacje romantyczne w trakcie trwania procesu zdrowienia. Afirmacje.
  • 12 V - Rozpoczęcie czytania i dyskusji rozdziału 7. BRB - Przegląd całościowy kroków z Programu 12 Kroków, zaprzeczanie jako spoiwo rodzinnej dysfunkcji, straumatyzowanie DDA, miłość siebie, praca na jednym kroku na raz, uczymy się zwalniać, „nie mów, nie czuj, nie ufaj”, istota kroku I - znamy swoją prawdę, wprowadzenie do ról rodzinnych
  • 19 V - Czytanie i dyskusja nad rozdziałem 7. BRB - Role rodzinne, ratownictwo, współuzależnienie, naprawianie innych
  • 26 V - Czytanie i dyskusja nad rozdziałem 7. BRB - bezsilność a wyuczona bezradność, współuzależnienie, koncept osobistego dna
  • 2 VI - Czytanie i dyskusja nad rozdziałem 7. BRB - ratownictwo, samowystarczalność, utrata kierowania swoim życiem
  • 9 VI - Długi weekend po Święcie Bożego Ciała - spotkania nie było
  • 16 VI - Zakończenie rozdziału 7. BRB - zależność dziecka od oprawców, duchowość, różnica między cechami DDA wadami charakteru, cechy DDA jako wzorce przetrwania.
  • 23 VI - Rozpoczęcie I Kroku BRB - Wprowadzenie do genogramu. Czytanie tekstu wprowadzającego.
  • 30 VI - Zakończenie czytania tekstu wprowadzającego. Dyskusja.
  • 7 VII - Czytanie tekstu wprowadzającego do ćwiczeń. Zapoznanie się z ćwiczeniami.
  • 14 VII - Odpowiadanie na pytania ogólne do I. kroku.
  • 21 VII - Dalsza część pytań ogólnych do I. kroku.
  • 28 VII - Odpowiadanie na pytania: bezsilność i niekierowanie
  • 4 VIII - Odpowiadanie na pytania: niekierowanie
  • 11 VIII - Odpowiadanie na pytania: nie kierowanie oraz zaprzeczanie.
  • 18 VIII - Odpowiadanie na pytania
  • 25 VIII - spotkanie integracyjne
  • 1 IX - Odpowiadanie na pytania
  • 8 IX - Odpowiadanie na pytania
  • 15 IX - Odpowiadanie na pytania
  • 22 IX - Odpowiadanie na pytania, odbiór zadań (genogram)
  • 29 IX - Odpowiadanie na pytania i odbiór zadań kroku I - ćwiczenie II
  • 6 X - Odpowiadanie na pytania i odbiór zadań kroku I - cd
  • 13 X - Odpowiadanie na pytania i odbiór zadań kroku I - cd
  • 20 X - Odpowiadanie na pytania i afirmacje z kroku I
  • 27 X - Odpowiadanie na pytania i afirmacje z kroku I - cd
  • 3 XI - Odpowiadanie na pytania z kroku I - cd
  • 10 XI - Genogram i odpowiadanie na pytania
  • 17 XI - Odpowiadanie na pytania ciąg dalszy
  • 24 XI - Pozbywanie się raniących etykiet
  • 1 XII - Kończenie kroku I - genogram
  • 8 XII - Zakończenie kroku I
  • 15 XII - Spotkanie wigilijne dla obu grup
  • 22 XII - Spotkania nie było
  • 29 XII - Spotkania nie było